Vi sa Hejdå Magsjuka och hej feber…

Någon magsjuka vart det inte för den här tanten. Tack o lov! Men feber i fläng.
Även hos Talibanen.

Så vi spenderade även denna dag i soffan. Med raggsockar, onepiece  och värmepumpen på 23 grader!

Men snart får vi sova. Som vi längtar. I alla fall mamman.
Skall bara duscha barn och byta sängkläder.

Imorgon. Då ÄR vi friska!
Nu är jag på riktigt skitless!

Och apropå skit så är det en vecka sedan nummer två. Hur många veckor tar det innan man exploderar? :o

image

5 thoughts on “Vi sa Hejdå Magsjuka och hej feber…

  1. Meen!! Nu kan de ju bara bli bättre, eller hur ?? Japp – jag bestämmer att nu ska ni vara friska å krya! Åsså hoppas jag att magen kommer igång, tänkte säga att du ska ta lite katrinplommon, men de e nog inte så smart just nu ;)
    Ha de bäst å krya på er! Kram från Norrland!

  2. ang magen så beror det säkert på att du varit sövd och fått smärtstillande. Be om något laxerande!? Det är ju inget bra att gå med :( själv räcker det med att jg ser en kopp kaffe för att jag behöver besöka en toa haha 😅

    • Haha. Dricker kaffe helt utan verkan …och har tagit två stolpiller …utan större framgång :) meen, det löser sig väl! :)
      Tack i alla fall!

  3. Testa Laktulos! Om magen står still än.
    Köpes receptfritt på Apoteket.
    Funkade för mig, min mage stannade helt också nämligen efter operationen.

    Du gör ett kanonjobb! :)
    Blir intressant att läsa vilken belöning du hittar åt dig själv! :)
    20 kilo! God damn it tjejen, bra jobbat!

    Kram.

    • Det blev ingen belöning. Får la ta den vid 30 kg istället. Om man någonsin kommer dit. Står så in i bomben still nu.
      Och blödarsjuka konstant. Så jävla less!! Men jag är hemskt glad att din kom!! :)
      Ta hand om dig och massa, massa lycka till gumman!!

      Kram!

Kommentera

