En liten miss i planeringen …

Gud, vad jag skulle bloggat. Hade massa planer. Jag lovar.
Så gick jag på den där akuttiden hos tandläkaren.
Man kan säga att jag har inte har varit riktigt mig själv efter det.
Det gick … inte så jättebra.

Resultatet idag är att jag har ont. Som en liten blå.
Försökte jobba … det höll en timme.
Knappt någon av kunderna som hörde vad jag sade och ja .. det gör ont att bara öppna munnen.
Tog det förnuftiga beslutet att åka hem.

Så kommer jag ut till bilen … och jag har ingen luft i bakhjulet.
Jag ville bara lägga mig ner och gråta.
Tycker det har varit nog med sjukdomar och tandläkare ett tag. Och då däckhel*etet på det.
Jag orkade lixom inte.
Och jag såg ännu fler pengar få vingar.

Blev i alla fall hänvisad till en verkstad inte långt bort.
Det var Tack o lov inte så farligt och jag kunde snabbt åka hem och vila en stund innan liten kom hem.

image

Sedan fick vi en oplanerad, väldigt härlig eftermiddag tillsammans!
Att mamman inte var piggast funkade tydligen och jag lägger mig med gott samvete.

Hur det blir med jobb imorgon vet jag inte. Men jag inser att man måste kunna öppna käken. Det går lättare då. Folk fattar så dåligt när man kör teckenspråk via telefon!

Men vi håller tumme för både jobb, bloggar och tänder imorgon!

Kan det här vara efter(och f ö r) dyningar till fredag den 13:e?
Kan det ta slut nu?

Snälla?

Kommentera

