Kvinnor kan… även fast det ibland medföljer vissa skador!

Bra kvinna reder sig själv!

Jo, jag står för den sayingen. Sedan är det inte alltid samma sak med smart kvinna som bra kvinna. Bara för att understryka menar jag.

Vi skaffade swimmingpool i badrummet i går. Inte så stor förvisso, men tillräckligt för att hjärtat skulle slå i 300 slag i minuten och man undrade hur i helskotta det här skulle gå.. Och hur jäfla dyr är en tarmsköljning lixom? Eller ja, jag menar slamsugning såklart. (Eh, vad heter det egentligen?)

Medan Talibanen står kvar i duschen och fryser röven av sig torkar jag febrilt. Så kan det gå kontrade jag Talibanen med när hon gnällde över den kalla luften…
”Hade du ropat när det Började svämma över hade det här inte tagit så jäfligt med tid och då hade du inte frusit nu”
#notsoproudmamaproductions

Torrt blev det och vattnet i duschen rann så småningom iväg… Jag åkte hem till morderen och hämtade ”Plumbo”. Tydligen skit(hö hö)bra för avlopp … oavsett material på rören.
Amen tänkte jag och åkte hem glad i hågen.

320x

Först skulle man hälla pulver stog det på burken. Rätt i hållet. Fyll sedan på med kokande vatten … bla bla ..
Och självfallet gjorde jag som det stod! Herregud, man läser ju instruktionerna!

Men till saken hör… Tant är förkyld. Ligger inne med lite feber.. En hjärna full av bomull och snor … Alltså – man är inte helt på banan. Lite tänkte väl jag på att det kanske var smart att flytta huvudet från precis över avloppet när man hällde på det där kokande vattnet… för satan vad det började bränna i hjärnan.. och pricka i munnen… Hade faktiskt kvar den smaken hela kvällen. Herrejesus, vad nyttigt jag ror att det inte var.
Man skulle ju tro att det i alla fall frätte bort förkylningen …Men inte ens det!
Dårlig skit!

Oh well, det verkar i alla fall som att duschen mår mycket bättre och det var inga problem att duscha imorse.

Tant kan minsann – även fast det kanske inte alltid går helt efter planen!
Men bra, det blir det!

(Ok, skulle aldrig googlat bild – Fasen, vad skadad man kan bli om man får det på kroppen!)

Mensåatte …JA, Kvinnor kan!

Kommentera

