Får jag presentera Herr Gustavsson…

bil

Får jag presentera Herr Gustavsson.
Den nya mannen i mitt liv. En av de få jag har tänkt att aldrig skall svika mig.
Och tvärtom.

Detta är en av de männen som jag skall behandla med respekt och ömhet.
Jag skall vara snäll och jag skall vårda honom som han vore mitt eget barn.
Just det där sistnämnda kanske jag inte hade gjort med en man men… Eh, ni förstår poängen?
Hade tänkt att skriva att jag skulle hålla honom ren med .. Och det skall jag ..
ev. levande karl som kommer in i huset får fixa det där själv!

Varför känner jag att det här inlägget har spårat ut helt?

Men Herr Gustavsson skall bli lycklig hos oss. Hoppas jag.
Det var lite kärlek vid första ögonkastet.
En ”liten” Audi a4 från -99.
Har inte gått speciellt långt och det gamla paret som haft honom har skött honom fint!

Han skall väl pimpas lite .. och få saker som en fungerande stereo, men i övrigt är det inte mycket att orda om.
Han är perfekt.
Jo just ja, vimpel skall han få .. Så han inte forsvinner på olika parkeringar som mina fordon har en tendens att göra!

Mannen i mitt liv … en av dom i alla fall! :)

 

 

2 thoughts on “Får jag presentera Herr Gustavsson…

    • Jadu alltså.. Jag tittar på färgen .. och eh .. instrumentpanelen.. Fint eller inte .. Och priset .. Och när kamrem är bytt. Typ så..
      Jag är helt novis på det där … Så denna hoppas jag beter sig felfritt ett par 17 år eller så ;)
      Men ja, billigt är det inte. I något land!

Kommentera

