Skräckfilm när man bor i skogen – Not so good!

Lördagkväll och film i all ära..
Men jag, som vet att jag är så vansinnigt lättskrämd.. Som Vet att jag helst borde titta på Disney och romantiska komedier. Typ endast … tittar nu på någon thriller på kanal 3.
The Resident kan den ha hetat.

Nu kan jag inte andas. Jag är paralyserad av skräck tror jag. Och jag förbannar ensamheten i den här skogen.
Lär väl somna lagom till mars.
Och något säger mig att mardrömmarna inte kommer bli bättre heller.

Trodde det var något gulligt jag började titta på … Missade nog den första kvarten.
Det Var inte gulligt alls kan jag påstå. Inte någonstans faktiskt.

Kan hjärtat slå sig ur bröstet på en? Det känns lite så!

Oh well, det här blev minsann alldeles försent. Och bloggen har flyttat tillbaka till ursprungsadressen. Åtminstone för en stund.
Den vanliga får jag inte att funka. Oavsett hur mycket jag svär eller pillar. Så jag ger upp lite.

Ni får helt enkelt följa via Bloglovin, lägga till i bokmärkesfält ..eller hur man nu gör i dagens samhälle! : )

Nu skall jag ta mina hjärtklappningar och knata i säng. Hoppas på lite sömn.
Jag behöver det!

Och vet ni – Snart är det måndag. Äntligen!

Kommentera

