Farewell 2014 …

Det är klart att vi får köra en liten återblick på 2014.

2014 har överlag varit kantad av framsteg.
Stora och små. Vissa viktigare än andra.

Började ett nytt jobb. Ett där jag trivs, är omtyckt och gör bra ifrån mig.
Liten började skolan. Förskoleklass.
Min bäbis. Hur kan tiden gå så fort?

Körkort. Denna gudagåva. Made my life så mycket lättare!
och geez, så mycket tid vi spenderar i bilen. Och kommer göra 2015.

Efter 1.5 år utan drickbart vatten så fick vi äntligen kommunalt vatten. Hurra. Vilken lycka att slippa köra och hämta vatten jämt. Man blir lite mer ödmjuk!

Vi har träffat massa vänner. Gamla som nya. Dom ger kraft och energi.

Och kanske sist men inte minst – hen. Som fick hjärtat att landa och slå dubbelslag på samma gång.
Som är en av de finaste människorna jag vet. Som jag hoppas kommer bli en stor del av vårat 2015.

Utveckling på det personliga planet?
Bigtime. Inget jag tänker ta just nu idag. Men sinnet ser ljusare ut och planer och drömmar för framtiden smids.

Överlag var 2014 bra! Många steg i rätt riktning och vi fortsätter blicka framåt. Dag för dag.

Jag vet att 2015 inte blir ett bra år automatiskt – men jag och Talibanen kommer göra det till ett kickass år!

Och vill ni … får ni följa med i år med ;)

image

GOTT NYTT ÅR!

Kommentera

