Tur i spel eller kärlek – eller inte alls?

image

I september vann jag ett par lotter..
Vann i sin tur på den ena och bytte in till två nya …

Då kan man tycka att jag borde varit super-ivrig att skrapa även dessa… men se nej, det var jag inte.

Jag har nämligen lite idéer för mig..och kanske är det helt bakvänt. Kanske inte.

Tur i kärlek Och tur i spel – det funkar ju inte så. Det är antingen eller …I mitt fall helst ingen av delarna …

Then one came along.  Eller nej, det gjorde han väl inte. Han har funnits där …alltid?
Men ja, saker tog en annan vändning kan man väl säga … och allt blev sådär rosa och fjantigt och ja.. hela jäfla baletten…

Då tänkte paranoida fröken här självfallet att: men tänk om jag nu har ”tur” och vinner på lotterna. Försvinner turen med den där Karln då?
Bör jag ta den risken?
Och nej, det är klart att jag inte har gjort. Här chansar vi inte.

Inte när hjärtat äntligen har hittat hem…

Och självfallet så har jag mer eller mindre glömt lotterna. Dom har legat snällt och tyst i väskan tills idag. När jag insåg att det fanns bäst före datum på dom. Nyårsafton.
Vinner jag måste dom lösas in i Norge..

Den stressen!

Så jag skrapade och skrapade … och faktiskt så jublade jag lite när jag förlorade…

Det här måste ju helt klart betyda att den där lilla turen jag har i kärlek, den är kvar?
Och ingen blir lyckligare än jag om det är så! ;)

Aldrig har jag önskat så att jag skulle på en trisslott!

Dock vann jag en 50 lapp på triss-julkalendern … men vi låtsas som att det inte räknas!

Good luck be with me!

Hur är det med Er? Tur i spel? Kärlek? Både och?

Kommentera

