Morderen får som hon önskar även i år …

Senaste 6 åren har morderens julklapp varit lätt fixat. Hon önskar sig två saker.
En blandskiva med random musik och en kalender med  bilder på talibanen.
Fint så och inte speciellt avancerat kan man tycka.

Om det inte vore för att man tog mellan 3-400 och 600 bilder i månaden.
Ni kan väl föreställa er beslutsångesten?

Ett tag här nu ikväll tänkte jag att vi kör detta kortet rakt igenom hela kalenderen. Jag pallar inte.
Och självklart funkade det mesta inte som det skulle … I vanlig ordning.
10149922_285694351577735_1952061639_n
Tror ni hon hade blivit glad?

Jag misstänker tyvärr ramaskri.
Och det är inte utan att jag förstår henne. Jag hatar när ungen gör sådär. Jag blir ju så in i bomben rädd varje gång! Hon är en yngre kopia av Lord Voldemort utan tvekan när hon går in för det!

Well… tillslut – Efter en del …svordomar så blev den klar. I sista minuten. Hinner den inte komma blir jag jävligt trött. Jag är väl medveten om att jag är ute i sista sekunden. I vanlig ordning!

Men – det blev en kalender till morderen … och en till mig. Dock med variation i bilderna!

 

Detta är en av bilderna som kommer pryda morderens kalender:
10346842_302416516572185_1661000116_n

Bilden togs 17:e maj i Halden.

Och nu skall tant sova. Jättemycket. Helt tills klockan ringer!
Hurra för sömn. Och för snabba arbetare på Smartphoto!

Godnatt!

Kommentera

