Bloggjulkalendern – 16:e december

Lucka 16: En selfie/ett självporträtt som du har tagit i år.

Denna tog jag nog dagen när jag fick mina glasögon.
Ja, Jesus vilken skillnad. Och vad ont i ögonen jag får när jag inte använder dom. Och vad trött jag blir … för att inte prata om huvudvärken.
Hur har jag klarat mig innan?
För nej, det har verkligen inte varit ett -så- stort problem…
Om man bortser från att jag inte har sett skyltar, texten på tv`n eller allt det där jag har gått in i. *host*

Fick glasögon när jag gick på högstadiet… Eller om det kanske till och med var tidigare.
Då vägrade jag. Jag såg verkligen ut som ett rikspucko. Nu ser jag mest … äldre ut.  Och ja, jag kan leva med det. Det är helt ok!

Sedan finns det vissa som säger att jag klär dom med .. så jag väljer att lyssna på dom istället för mig själv denna gången!

Glasögon is the shit!

Kommentera

