Bloggjulkalendern 3:e december.

10815348_375766842570485_885443921_o

Lucka 3: En bild på någon du älskat i år.

Frugan. Jag har inte bara älskat henne i år. Utan så väldigt många. Ungefär 15 år. Och jag tänker älska henne i minst 50 år till. Eller i alla fall tills jag dör.

Min ledstjärna. Min bättre hälft.
Hennes hem är nästan lika mycket hem som mitt eget och hennes barn är nästan lika mycket barn som mina egna.

Hon har stått ut med mig i vått och torrt. Tröstat, skrattat, bittrat och skällt med mig. Och på mig för den delen.
Hos henne finns alltid kärlek.

Det finns ingen – Ingen – jag kan spendera så mycket tid med utan att tröttna på. Det säger en hel del.

Vi har delat allt och lite till – och inom en framtid hoppas jag att vi kan få till en semester. För gudarna skall veta att vi är värda den.

Så tack Frugan, för att du står ut. För att kaffet alltid är klart. För att soffan alltid finns att sova på. För att du är så fantastisk och för att vi kan prata utan ord.

Du är speciell och jag kommer alltid att älska dig!

 

le family

Kommentera

