Latexhandskar och lösnaglar …

happy price 1

 

Har jag berättat om hur mycket jag älskar att fynda? Det gör mig lixom lite lycklig i själen. Och så känns det som att jag sparat en jäfla massa pengar.
Och ptja, det där är ju en definitionsfråga – Men …
Jag har i alla fall fyndat. Säga vad man vill! De flesta saker på bordet kostade 10-20 kr och det är faktiskt mestadels sådant man faktiskt behöver!
Typ nästan jättemycket i alla fall!

Som en spargris till Liten. Det är viktigt att lära henne att den som spar, han har. (att hon redan har  två ..ok tre, det pratar vi inte om. Den var skitsöt)
Lyktan i form av julehuset – Man behöver ALLTID julpynt. Det är viktigt för barnen. Barn som inte får massa julpynt, tomtar och kakor blir olyckliga barn.
Latexhandskar och lösnaglar – No explanation needed. Inte heller för servetter, nyckelring, julpapper, fat, pennor, vantar, lim, matskålar till pip, vantar till liten ..
OCH … en sådan där grej som man har diskmedel i. En sådan har jag minsann önskat mig länge.
(kom inte här och säg att jag är kravstor lixom – 34.90 var allt som krävdes)

Det fanns såklart en hel massa annat jag gärna hade velat ha. Som en drös julpynt. Fina skyltar. Krukor, vaser …you name it.
Kunde dock inte lika lätt rättfärdiga det …

Men … Lite var jag väl tvungen att slå till på i alla fall … Just för att … Det kändes rätt.

 

happy price 2

 

 

 

Är väl dags att julstäda med så man får upp pyntet nu. Så här sent ute är jag aldrig annars!

Kommentera

