Jag skulle ha berättat…

Planen var att kika in här igår.
Att berätta att Talibanen varit jätteduktig hos ögonläkaren, att hon inte fick en utan två leksaker.
Att det är Snordyrt att fika på sjukhus och inte speciellt gott och att Liten egentligen känns för liten för Monster High.
Fast det kanske hon inte är?

Kunde hon inte ha stannat med Astrid Lindgren ett par, tre år till?
Istället är det Scooby Doo, Ben 10 och det där Pet shop grejerna.
Sorry älskling. Mammas hjärna har autofilter på det där. Går inte in. Alls!

Sedan hade jag tänkt berätta att vi äntligen fick tummen ur … rumpan och bilen In i själva staden Uddevalla. Det har tyvärr tagit ett tag men allt till sin tid.
Träffade en gammal, kär vän och hennes kids, drack massa kaffe (som sig bör) och beundrade den nya lägenheten.
Talibanen ville inte hem. Surprise!
Men det ärju ett bra betyg!
(Tack för korv och kaffe C! )

Sist men inte minst tänkte jag berätta att det var skidrygt att köra 10 mil i pissregn, svintidigt. Var inte ett dugg roligt.
Hemvägen var dock något bättre och vi fick besökt nya lågpriskedjan på hemvägen. Samt träffat en ny vän en snabbis på parkeringen. Då var dock mamman så trött och illamående att det bara var att kasta sig i bilen.
Kolmörkt.

Hade inte tänkt att berätta att jag körde fel. För det känns lite pinsamt när det är typ 4-5 mil hemifrån. Men ja, sånt kan ju ske och vända fick jag gjort efter en liten stund.

Anledningen till att jag inte berättade allt det här var att jag somnade. Strax efter Kvinnofängelset. Med ett halvfärdigt blogginlägg på mobilen.
Som jag brukar göra. Med mobilen i handen.
Det hade jag i och för sig inte heller tänkt att berätta men…

Imorgon skall jag visa några av de fina sakerna jag köpte .. men nu sover vi lite!

image

Kommentera

