Klipp och klistra minnen…

BABYLOVE

 

…Älskade Skrothögen anno 2011…

I full gång med att framkalla en mängd gamla kort.
Det är dags att ta tag i det här med fotoböcker igen. Det är länge sedan jag pysslade med det. Det är så vansinnigt fint att ha dom där minnena senare.
Det blir en annan känsla än att bara kika på dom på datorn.

Fotoböcker man skapar online är fint men jag föredrar att göra mina egna från scratch. Med egna texter och pyssel. Frågan är vart man hittar fina fotoalbum att klistra in foton i? Alltså inte sådana med fickor.
Vita/svarta tomma sidor skall det vara!

Längtar som en unge efter att korten kommer!
Kommer börja från 2014 och jobba mig bakåt.

Inser att jag kanske måste börja rensa med. Har väl ungefär mellan 300 och 700 kort pr månad. Och då skall sägas att jag slängt en hel massor!

Pyssla är grejen! Nu hoppas vi att Smartphoto levererar snabbt och bra! Ett helt nytt företag för mig! Någon av er som har testat?

Och vet ni? Imorgon är det fredag! Tänkte bara säga det!

Nu tar tidsoptimisten och rusar till jobbet!

Ha en riktigt fin dag folket!

 

Och så kickar vi igång dagen med denna va? ;)

 

3 thoughts on “Klipp och klistra minnen…

  1. Jag avundas dig som orkar sitta och pyssla, själv är jag glad att jag orkat beställa färdiga fotoböcker. Tror jag beställt från Smartphoto någon gång och då hade jag inget att anmärka på. Ja äntligen fredag imorgon! Vi ska som vanligt välkomna helgen med sonens favorit, tacos :)

    • Haha. Pyssel är terapi för mig. Tycker det är skönt att bara sitta och pilla :)
      Tack för respons angående. Smartphoto. Jag håller tummarna!
      Tacos är dotras favorit med..dock inte mammans :)
      Hur gammal är sonen förresten? Och ha en riktigt fin helg!!

      • Han är över ett och ett halvt redan, fattar inte att han fyller två i januari! Klyschigt men tiden går fort. Ni får också ha en bra helg!

Kommentera

