På resa och bloggen lever igen!

Whoop!
Bloggen lever igen! Hurra!
Rättelse: Den återupplivades här om dagen men jag var nog lite för trött för att kliva in här.
Tidiga morgnar och gör det med en gammal kvinna. Trött alltså! : )

Igår var vi på bio och tittade på den nya Kaptein Sabeltann filmen. Rekommenderas varmt av både liten och stor! Dom är så fantastiskt välgjorda, roliga och fina dom filmerna!
Är tacksam att denna inte var riktigt lika läskig som föregående och skrotungen skrattade mest!

I övrigt är jag på väg till Göteborg. Möte på sjukhuset relativt tidigt imorgon.  Då kändes det bäst att åka nu så man slapp gå upp i ottan imorgon!
Så vi får se om det blir lite fika med vänner innan man går och sover helt enkelt! Det gäller ju att passa på!

Avslutar med dagens bild på älskade skrotungen och kattskatten.  Meningen med livet och anledningen att fortsätta att andas!

image

2 thoughts on “På resa och bloggen lever igen!

  1. Usch för tidiga morgnar … och då är jag ändå ganska morgonpigg.

    Och du, imorgon är det tisdag *spark i baken* ;)
    Själv måste jag nog sparka mig själv mer än en gång. Var som lättare att lova promenad fem dagar i veckan på en fredag då man ska fara ut och fika ;)

    Kram

    • Haha. Alltså.. sade jag verkligen denna tisdagen? Gud så fort tiden gått! ;) men Eh ..ja … tisdag ja. Hurra!

      Och tidiga morgnar är hemskt. Man vill som mest bara dö lite. I alla fall innan första kannan kaffe ;)

      Lycka till nu :) kram!

Kommentera

