Hondjuret lever … Och ikväll blir det Rövballeband!

Jag är sketdålig på det här att kombinera att gå upp tidigt, jobba hela dagen, komma hem sent, leva och sedan blogga.
Jag har för mycket grus i ögonen och damm i hjärnan.
Jag suger.

Men ikväll. Då minsann.
Spelning blir det! Och snart kommer Ewa!
Och SOM jag väntat. Ungefär så mycket att jag tog 34 selfies. Jag bjuder på några.

selfies

 
Och ja.. man skall vara öppen för nya möjligheter och allt det där … så ikväll kollar vi in – Rövballebandet!

Ha en skön lördag folket!

Och ja…uppdateringen imorgon kanske dröjer… I guess you know why! ;)

Kommentera

