Friday feeling…

image

Äntligen fredag.  Äntligen med stora bokstäver!
Efter att ha jobbat 10 dagar varav 8 på nytt jobb är jag ganska jäfla mör.
En huvudvärk som inte gett med sig på mer eller mindre ert par veckor och obefintligt med sömn.
Det här med nödslakt börjar kännas ganska aktuellt känner jag!

Dock är jag glad! Nya jobbet går Skitbra och jag har plockat varje bonus som går hittills och Lillskrot trivs som fisken i vattnet på skolan!
Kan inte be om så mycket mer just nu. Kanske lite fler timmar på dygnet då!

Nu tänker jag ta med liten ut och äta en god bit mat och fira att första veckan med skola och jobb är avklarat! Vi har jäflar i mig förtjänat det! Och nångång får man minsann  unna sig!

Jag hoppas ni Alla får en riktigt fin helg! Jag tänker i alla fall njuta av varje sekund!

Kommentera

