Idag är det minsann Penis i bloggen – och så undrar jag vilka ni är – Allihopa!

Det är ingen nyhet att jag är nyfiken av mig. Som till exempel på vilka ni Alla är som är här inne och läser. För det är ingen tvekan om att läsarantalet ökar men ni förblir lika tysta och i det dolda.
Sedan är det självfallet inget krav att kommentera! Och det är hemskt trevligt att se att ni är såpass många som återkommer och så många nya som tillkommer …
Men ja, jag Är nyfiken! Vilka är Ni?

Sedan är jag hemskt nyfiken på Hur ni hittade hit? Berätta för mig! Snälla!

Det är ju nämligen såhär att det finns all den här statistiken inom wordpress. En av kategorierna är vad ni har sökt på och hur ni sedan ramlat in här…

penis

 

Är det någon som känner sig manad att förklara? Jag hänger nämligen inte riktigt med på fler än ett par av dom…

Här för ett par veckor sedan fick jag en fråga på Instagram: ”Varför denna snoppfixering i bloggen?”

Alltså… jag har faktiskt inte riktigt tänkt på det på det viset. Är jag snoppfixerad? Skriver jag mycket om snopp? Det kanske jag gör?
Den där veckan i månaden till exempel – då lider jag ju av sjuklig penisavund. Kunde döda nästintill för att ha en snopp. Jag är inte byggd för blödarsjuka och jävelskap helt enkelt.
Och Ok.. Jag erkänner. Jag Hade velat kissa i någons brevinkast. Och kunnat skriva mitt namn i snön.
Men alltså … utöver det?
Jojo, vi har ju snoppbilderna dårå … dom får vi ju inte glömma. Dom som lite random trillar in utan att jag efterfrågar dom. Men det är ju inte egentligen något som har med min ”fixering” att göra.
Oh well…

Jag var självfallet tvungen att fråga vad denna snubben menade…Efter en del dividerande kom vi fram till att snubben var fixerad vid storleken på könet. Han frågade om den hade betydelse för mig och sedan om kvinnors generella inställning till snoppar och dess storlek.

Jag hävdar att storleken Har betydelse men i grund och botten så handlar det ju faktiskt om, om du kan använda den eller inte. True story.

Och nej, jag kunde inte låta bli att fråga lite skämtsamt om han ville ha den bedömd. Det lät lite som personen ville ha en åsikt och jag är inte sämre än att jag kan ge en åsikt om den är önskad.
Hej och hå – Innan jag ens han stava till snopp så kom den.
Jaha? Den var väl – Normal. No more, no less.

Det var när han frågade om den skulle hamna i bloggen jag började ana oråd.
Ptja, det kan väl hända att jag mentalt redan har skrivit ett halvt blogginlägg under tiden vi chattat svarade jag. ”Vore det ok om jag lade upp den menar du?”
”Ajjemen, absolut inga problem. Fråga vad dom tycker om den”

Och jag har funderat ett par veckor nu – skall, skall inte. Det känns inte helt ok. Men samtidigt så är tillfället så jäfla bra att jag helst inte vill låta det passera obemärkt förbi. Hur ofta Får man lov att visa en snopp i bloggen?
Jag menar… kan ju vara en liten glädjehöjare innan helgen och allt det där .. Så vad fasen – vi kör väl.

Låt mig presentera – Instagramsnoppmannen: 

snopp1
Så är det någon som vill kommentera könet – feel free! ;) Han väntar tror jag!

Den här bloggen har onekligen gett mig mycket skulle jag vilja säga nu när vi är inne på ämnet …
Vänner jag pratat med i åratal, inspiration, råd och nu även Snopp.
Vad skall jag med en man till egentligen? Jag får allt jag behöver här!

Nu kom jag precis på att Chefen på jobb 1 sade förra helgen att hon nyss hittat min blogg – oxå via instagram. Tack för det.
Om Du läser det här Chefen så kan du väl bara glömma det igen? Är inte ett dugg snoppfixerad, vill absolut inte kissa på något och är en hemskt ansvarsfull och mogen tjej i mina bästa år.
Jag lovar!

Och med det sagt så tror jag vi avslutar här!

Men berätta gärna för mig hur ni hittade hit, vem ni är, hur länge ni har hängt här och allt det där! 
Make a girrl happy … Det är ju snart fredag… Och det är för Er jag skriver! 

Och Tack till Instagramsnoppmannen för att du ville dela med dig av snoppen! Du kommer nog nå … eh… långt.

hö hö.

24 thoughts on “Idag är det minsann Penis i bloggen – och så undrar jag vilka ni är – Allihopa!

  1. Vad ska man säga….jag är helt ett oskyldigt offer som hondjuret slagit klorna i. Hur kom jag hit? och varför? Hmmm, det började nog med en felsväng vid Odenplan och sen har det bara fortsatt. Och ja, du har helt rätt. Det är förbaskat kul att kunna pinka i brevlådor..:-D

    • Haha. My God, you are such a Liar dear ;)
      Om det var Någon som slog klorna i någon var det nog garanterat tvärtom. Jag är ju alldeles oskyldig! Jämt! Men jag är ju förvisso glad att det hände – vems fel det nu än var!
      Och alltså seriöst – hade jag kunnat sno den och testa hade jag gjort det! Direkt! ;)

    • Hahaha. Men för det första är du ju tydligen en nakenfis. Alltså.. Eh. Misstolka mig rätt. Haha!
      Och sedan tänkte jag att du är en av de få fantasiska mammorna/bloggarna som har vett att uppskatta något sådant ;)

      Och du… Det hoppas innerligt jag med – annars är jag rökt! :D

  2. Är egentligen inte så mycket att ha, hänger mest i vägen hela tiden. I tonåren är den helt värdelös, går varken ha med sig på stranden eller i den gemensamma bastun utan att den skall ställa till med oreda. Och dom gånger man har riktig nytta av den så är ju hållbarheten begränsad…men som sagt, man kan rita sitt namn i snön och det är ju inte så illa pinkat..:)

  3. HAHAHA, dog lite när jag läste detta :P
    Hittade hit någon gång för längesen genom en annan blogg. Är ensamstående och bor en timma från Göteborg.

  4. Läste vissa meningar två gånger, var liksom inte beredd eller vad man säger, men skyller på mina extremt torra linser som suttit i flera timmar för länge redan. Haha!

    Svar: Papricaklubben är en favorit här också efter helgen som gick.
    M kom på thugonde plats i ett minimaraton av över 100 deltagare och fick en Papricaklubbsmedalj i guld minsann! Inte konstigt att Papricaklubben hamnar på plussidan :))

    • Haha. Jag var inte heller helt förberedd kan man säga!
      Men ja, vad kan man säga? Snopp är ju alltid skoj så… Jag bjuder på detta! ;) Hoppas du har fått bytt linserna! ;)

  5. Vaddå normal, den var ju pyttig.. !? ;) Minns jag rätt, raggade du upp mig på en Swe-chatt och sedan dess har jag cirklat elliptiskt kring epicentrum –> Du. ;)) huG

    • Du kallade mig nyss för ett epicentrum – och jag är inte säker på om jag vill krama dig eller slå dig lite! ;)
      Men ehm. Raggade upp dig? Nu tror jag minsann du har fått något om bakbenen här… Som mig! Beware!
      Och när du säger Pyttig – Jämför du med din egen då?
      #ingentingärtabuhär

  6. Ping: Kommer mitt hem vara ollat när jag kommer hem? |

  7. Hej!
    Elina heter jag och är en av de där ”smyg-läsarna” som mer eller mindre aldrig kommenterar :p
    Inte en aning om hur jag hamnade här egentligen, men jag tycker du är en frisk fläkt och väldigt duktig på att skriva!
    Östgöte är jag egentligen, men bor utanför Oslo, och har gjort de senaste 7 åren.
    Så nu vet du det ;)

    Hoppas du och din taliban får en fin vecka!

    • Men åh, vad trevligt!! Jag blir ju så hemskt glad när ni ”Smygare” kommer fram! (hur nu det lät :p)
      Oslo är ju faktiskt min hemstad och tankarna på en flytt dit finns kanske inom framtiden! Räknar med att du trivs? ;)

      Tack, och hoppas du med får en fin vecka! Hemskt kul att du tog dig tid att kommentera! ;)

Kommentera

