Söndag och jobbhelg…

image

Ösande regn och +12 grader.
Min höst närmar sig tror jag minsann.
Och på mina 2 mil till jobbet mötte jag inte en enda bil på vägen. Helt tomt och öde.
Lite spökstadskänsla över det hela.

Men jobbhelgen – som känns som en av dom längsta är Tack och lov över. Äntligen ligger man nerbäddad och nyduschad i nytvättade lakan. Inte mycket som går upp i mot den känslan inte!

Men helgen har minsann inte bara varit ”jobb” kom jag på… Jag hann faktiskt med att träffa Frugan några timmar i fredags innan jag åkte hem okristligt tidigt och var i säng innan klockan 23.

image

Lika underbart som vanligt att få några timmar med henne. Utan barnatjat,  stora öron och tusen saker som skall fixas! :)

Men … om några få timmar är det skolstart för liten… och jag är OH, så nervös!
Antar det vore bra att försöka sova lite!
(Som om Det skulle vara något problem… Jädra tröttmössa)

Ha en fin vecka folket!

Kommentera

