Friday, Im in love…

Nej, det är jag inte. Inte ens det minsta lilla tror jag.
Eller kanske är jag lite kär i livet just idag?
Senaste dagarna har varit fantastiska och det känns alldeles väldigt märkligt minsann! Det är sällan det går såhär bra så många dagar i rad!

 

kollage4

 

Jante och allt det där … Fuck it. Det nya jobbet…
Jag kom in, lyssnade, tog till mig och Rockade skiten ur det!
Utan att skryta så gjorde jag ett jävla bra jobb igår helt enkelt. Jag kände att jag hade koll på min skit och saker flöt på.
Kanske går det inte alls lika bra idag, det är mycket upp och ner i den där branschen. Oavsett var det förbannat skönt att ha en sådan bra första dag. Det känns som lite lättare i magen att komma tillbaka dag nummer två och veta att man var uppskattad och allt det där dagen innan.
Att man inte är den där nya klumpen under foten.
För Jo, det är man Oftast när man är ny på jobbet. Säga vad man vill om den saken!
Så… Go Me! I can do It!

Efter jobbet blir det Skattekontoret i Norge för att se hur man löser den där praktiska biten och sedan skall Liten hämtas och köras till Mormor.
En annan skall ha ledig kväll och en jädra sovmorgon imorgon! Börjar inte före kl 13 och jag minns inte riktigt när det skedde sist att man fick sova ut men det var väl i Juni skulle jag tro? Jag känner i alla fall att det skall bli hemskt skönt efter x antal nätter med lite mindre sömn!

 

 

Vi avslutar väl med att säga att den här fredagen är Skitbra! På många olika vis.
En annan glädjande nyhet imorse gjorde att jag fick lite hopp om att Karma faktiskt inte är helt ute och cyklar!

 

Ha en riktigt fin helg folket! :)

4 thoughts on “Friday, Im in love…

Kommentera

