Beroendepersonligheten…

Vissa saker har jag lätt att bli beroende av. Andra inte.
Igår hittade jag något revolutionerande som jag misstänker komma långt upp på beroendelistan.
I alla fall efter cigg, kaffe och aromat!

image

Energidryck.
Hej, du ljuvliga dryck.
Trodde aldrig att det skulle ske. Jag gillar inte redbull som är det enda i den vägen jag har druckit innan.

Redbull smakar för mycket socker och jag vet inte, jag får hjärtklappning. Eller fick i alla fall den ena gången jag drack det. Och magen rasade s*tan. NO more redbull helt enkelt.

Men både denna jag drack imorse och den jag drack igår kväll var helt ok! Inte jättegott kanske men det gör lite för cp-tröttheten. Dricker man en kanna kaffe på detta så kanske vi snart är i fas igen?

Vad tror ni? Dricker ni Energidryck?  I så fall – vilket märke föredrar ni?

I övrigt är det skönt att kiosken på campingen är öppen och att man kan köpa nybakat på morgonen!

Kommentera

