FyllechaffisOskulden

Med körkort följer vissa oskrivna regler.
Som att man bör/skall skjutsa mindre nyktra vänner till och från evenemang.

Igår var min första vända som fyllechaffis. Nu skall tilläggas att pojkarna var hemskt nyktra på vägen till evenemanget – snudd på skamligt faktiskt och faktiskt var det ingen större fara på vägen hem heller.
Märkligt nog ;)

Ljudnivån var kanske aningen högre och humöret aningen bättre men dom uppförde sig onekligen exemplariskt och ptja, är det såhär trevligt att vara fyllechaffis så är jag det hemskt gärna igen!

Sedan är detta lite mitt lilla Tack till dom. För att dom på olika vis varit en fantastiskt fin, rolig och lojal del i mitt liv femton år.
Detta är på något vis det minsta jag kan göra för dom!

Det blev några varv mellan Norge och Sverige och när vi äntligen var hemma och fått hem två av pojkarna hade klockan hunnit närma sig halv fyra. Och sedan en cigg eller tre på balkongen så var klockan nästan fem…

Jopp, hemskt tacksamt att huliganerna sov till åtta idag … men jag vet vem som kommer somna som en sten i soffa  inatt :)

Nu är vi redo för lunch och sedan får vi se vad vi pysslar med resten av dagen!

Vad gör Ni idag? Har ni haft en fin midsommar?
Pigga eller trötta idag? ;)

Kommentera

