image

Det blev en tidig kväll idag.
Nyduschad och har precis krupit ner i Fröken Fins säng.
Fleecefilt, täcke och nattlinne.
Frusen in i benmärgen efter att ha suttit på altanen lite, lite för länge.

Imorgon lutar det åt en liten sväng till Göteborg, men återigen – semester är semester och det är skönt att inte ha dagarna planerade.
Det är tillräckligt med sådant annars.

Njut av friheten, Elin!

I övrigt kan vi åter konstatera att livet tar en del märkliga vändningar och jag vet inte om jag skall skratta eller gråta.
Det är väl bara att kavla upp ärmarna och ta nya tag. Igen och igen!

Men karma mina vänner. Karma.

Nu är det hemskt grusigt i ögonen och jag hör att fröken fin är på väg in.
Dags att säga godnatt och invänta Herr B. Efterlängtad och saknad!

Godnatt mina vänner!

One thought on “

  1. Nu jäklar Elin har jag läst ikapp mig på ditt liv.
    Herregud, jag har varit i någon typ att icke-social-mediabubbla där jag
    ta mig fan missat allt!
    Inte bra. Dags att göra något åt det. :)

    Kul att se att du lever än.
    Trots att S semsetrar långt ifrån dig!
    Gott att se att du tankar kraft och energi hos goda vänner.
    Det är inte mycket som slår det! :)

    Nu jäklar, bring massor med blogginlägg on, för nu är jag med igen!

    Massor med kramar från Norrland!

Kommentera

