Breathless without you…

taliban11

 

Jaha. Då bär det av då!
Jag släpper frivilligt hela mitt liv och den som får mig att andas på ett flygplan som skall ta henne tusentals mil bort.
Jag har ingen aning om vad jag tänkte!

Jag menar – 19 kg perfektion ger man bara inte bort hur som helst!
Men jaa, jag vet. Jag VET att hon kommer få det jättebra. Jag Vet att det förmodligen är jag som kommer gråta mest och allt det där.
Men hilfe, saatana, vad läskigt det här är!
Jag har varit vaken mer eller mindre i hela natt. Andfådd och med hjärtklappningar.
Detta är kanske inte något jag gör om i första taget tänker jag.

En vecka. En hel jäfla vecka. Galet!

Åker nog direkt till skogen tror jag minsann för här är jag nog inte säker på att jag vill vara inatt!

 

Pust. Vart är nu den där jäfla defribilatorn när jag behöver den?

Kommentera

