Läsarkommentar…

Igår fick jag en kommentar som lät såhär: 

Hej hej , du skriver mycket i gåtor ) berätta om ditt liv ! Ha en fin dag ☀️”

 

Hej ”Sarah”.

Det är inte min intention att skriva i gåtor. Det är inget jag egentligen vill. Inte hela tiden i alla fall :) Meningen med en blogg är ju faktiskt att man Skall kunna berätta saker. Är det inte?
Det var i alla fall det som var meningen med min från början.

Jag skulle vilja berätta hemskt mycket mer för Er.
Dock finns det männikor och omständigheter som sätter käppar i hjulen för detta! Människor som skulle vända och vrida mitt minsta ord för att kunna använda det i andra, mindre bra syften.
Skittråkigt, jag vet!
Men jag hoppas att detta snart kan komma till ett slut och att bloggen kan bli lika öppen, närvarande och ”känslig” som innan!

 

Inget hade gjort mig gladare, ”Sarah”!
Tack för din synpunkt och hoppas att du stannar kvar trots allt! : )

 

Kommentera

