Highway to love Baby…

1

Det är ingen hemlighet att det sker en hel del bakom låsta dörrar.
Det mesta varken kan eller får jag prata om. Det tynger mig onekligen. För stundtals hade jag velat vräka ur mig här inne. Bett om Era råd. Höra Era synpunkter.
Men kanske om ett tag. Framöver. Kanske då.
Anyhow så gör detta att det är hemskt skönt att komma bort och andas lite då och då!

I vanlig ordning så fort vi kommer loss härifrån så bär turen av till skogen och världens bästa Ann och Ronny. Älskade människor dit man alltid är välkommen och alltid känner sig som hemma!
Den där avslappnande stämningen ni vet med mysbyxor och morgonrock. Frukost när man känner för det och samtal på balkongen till sent på natt.
Tror jag pratar för både mig och liten när jag säger att vi betraktar det som ett andra hem!

Att hon tagit på sig rollen som extramamma vet jag inte vad vi skall säga om – mer än att hon tar den på största allvar – och jag älskar henne för det – oftast! ;)
2
Sedan är det väl klart att vi var tvungna att träffa Fröken Fin med. Kvinnan i mitt liv. Mamman till Talibanens bästis.
Den kvinnan minsann. Grilla kan hon inte – men hon är fantastisk på hemskt många andra plan … och nu har det faktiskt kommit till det planet att vi pratar om att flytta ihop.
Vi vill ju närmare/till skogen och ja – kunde det varit mer fantastiskt?
Att ha henne i samma hus och Ann på näst intill gångavstånd? Don´t think so!
Sedan är det en kort körtur så är man i Göteborg. Detta är helt klart perfekt på alla vis och något vi måste prata närmare om!

10409993_307139846099852_1240273351_n

Vi träffade många andra fina människor oxå. Icke att förglömma.
Ingen nämnd, ingen glömd!
Men Erica – Talibanen ÄLSKAR sin Ponny! ;) Tack, så hemskt mycket!

Sedan behöver jag nog jobba på min romantiska ådra lite. Min charmighet.
Jag blev friad till en sen natt … Och jag misstänker att mannen i fråga inte riktigt fick svaret han önskade…

”Jag är för Bitter för att vara någons Jävla Fru” – och det är ju inte utan att det ligger ett uns av sanning i det.
I´d make a terrible wife kort sagt!
Jag och Talibanen är Team for the Win!

Det finns nog många andra guldkorn under resans gång – Men vi tar det en annan gång. Det är dags att rusa. Vi är bjudna på kaffe hos grannen.

Adieu!

One thought on “Highway to love Baby…

Kommentera

