Planera is not The shit…

image

Hade planerat att ta årets första dopp igår efter att jag plockat upp Talibanen på dagis.
Icke sa nicke.
Det skulle visst både handlas mat och köpa fästingmedel till kattskrället som tydligen skaffat som ny hobby att samla på dom.
Jag tänker inte ens räkna hur många jag redan har plockat på honom!

Sedan spenderades more or less resten av dagen med denna sköna bönan!
En jäfla massa prat och x antal koppar kaffe senare var det natt.

Säg hej till Bäx!

image

Så kom en ny dag. Med nya måsten.
Som jag i vanlig ordning inte känner för.
Jag har bland annat tre maskiner rentvätt som måste vikas och på plats. Giv mig styrka. Så tråkigt!
Eller tömma diskmaskinen så köket kan bli in Shape igen. 
Och åka till banken. Och ringa läkaren.

Men helst av allt vill jag ta med Talibanen och bada. Så vi får väl se hur det blir!
Vädret är so far – fantastiskt!

Kommentera

