Round – nubörjarjagfanlessna

image

Hej. Det här är Elin. Hon är 31 år och magsjuk. Igen.

Ser ni ynkligheten?  Tröttheten? Hilfe.
Tror det är min andra gång i år medan Talibanen har kört två eller tre varv.
Det här med att flytta till Sibirien eller Grönland låter ju inte så jäfla illa i alla fall.

Jag vet inte men – om folk umgås med magsjuka folk – kan dom inte berätta det för oss då?
Vårat immunförsvar suger tydligen hästballe just nu så vi kan  inte riktigt hantera det här! Tycker inte det är för mycket begärt.

I övrigt har jag nu lärt mig att kräkas 14 gånger inom loppet av 7.3 sekunder.
Efter en stund känns det som att man åkt alldeles för mycket karusell på Liseberg!
(Jag skall aldrig  mer åka karusell)

Jag hoppas hårt och innerligt här jag går med min Klorin och min handsprit att Talibanen slipper ännu en omgång!

Det är faktiskt snart 17 maj och en massa annat trevligt på gång som vi inte vill missa!

Hur går det för Er? Hur har sjukorna drabbat Er i vinter/vår? Eller har ni klarat Er?

3 thoughts on “Round – nubörjarjagfanlessna

  1. Nej men allvarligt!
    Inte okej alls!
    Krya på dig.
    Låter mycket bra med Klorinet och handlspriten i högsta hugg, jag hejjar på dig!
    För det klart ni ska vara friska till den 17:e maj, magsjukan ska ju liksom inte
    få er att missa era roliga planer.
    Punkt.

    Kram från en som, tack och lov, slipper denna jävliga sjuka!

    • Slapp du den innan Gbp oxå eller är du en av dom få som har tur att vara immun?
      Ja, 17 maj är ju Norges nationaldag så då blir det Oslo hoppas jag. Om ekonomin tillåter.

      Kram på dig! Jag tänker på dig skall du veta!

    • Var sällan sjuk i det redan innan min gbp.
      Efter den har den lyst med sin frånvaro.
      Fast det klart, hehe magen k*kar ju ur lite hur som helst
      beroende på vad jag äter efter den operationen… :)

      Hoppas ekonomin för dig att fira nationaldagen där!
      Kram på dig!

Kommentera

