Semesterfeeling hell Yeah…

Vi åkte från Strömstad i torsdags.
Vi åkte ungefär 40 mil i spöregn och tät trafik innan det äntligen lossnade. Hilfe. Det var långa 45 mil.
Speciellt när did – spelaren dog redan efter tio mil!

image

image

Väl framme möttes vi av värdens bästa Anette och Jocke.
Vi grillade hamburgare och korv i regnet och bara njöt av att äntligen vara här igen.
Känns som att komma hem!

Långfredagen blev inte alls så lång. Det blev en sväng till köpcentret Väla tillsammans med tusentals andra som oxå tänkte fördriva dagen på samma vis.

Grillade återigen i regnet och resultatet blev en fantastisk fläskfilé!

Kvällarna kantas av dansband och även fast jag oftast gråter för att det är så hemskt,  hemskt dåligt grät jag igår sönder mig till Vikingarna och en låt som var så sorglig att hela själen dog.
(Länk kommer. Jag är senil och minns inte namnet)

Kvällens bästa kommentar var helt klart: ”Vad är det här vinet gjort av”?

image

Och vi målade ägg och åt godis. Som man skall göra på påsk.

Idag är det 60-talsfest på tapeten. Utklädda människor, massa mat, musik och full fart! ;)

Talibanen ser jag inte mycket till.  Hon är som en liten igel på Mia och Emil. Blir bortskämd i vanlig ordning och tycker livet är toppen :)

image

Det gör jag förresten oxå. Tycker livet är toppen menar jag.
Det är härligt med semester.  Faktiskt helt underbart!

Och idag är det 17 grader,  solen skiner och det känns som en varm sommardag!

Nu laddas det för påskfest!

Ha en riktigt fin kväll mina vänner!

image

One thought on “Semesterfeeling hell Yeah…

  1. Vad glad jag blir när jag läser ditt inlägg!
    Du och S verkar ha det absolut toppen på er tripp!
    Så jäkla härligt att umgås med skönt folk!
    Det är få saker som slår det. :)
    Och grillning, me like!
    17 grader? Fantastiskt, vilken sommarvärme!
    Den kommer förhoppningsvis till de norra delarna av landet strax. :)

    Så härligt att du tankat kärlek och energi!

    Kram på dig!

Kommentera

