Jodå, jag har kommit hem igen. Jag har bara varit lite upptagen.
Det blev ju lite sent innan jag var körbar igår och när jag väl kom hem så ramlade jag ihop i en liten hög och sov innan klockan var 22.

Det blir tydligen så när man blir äldre!  :)

Att köra bil i Oslo överlevde jag det med.
Med facit i hand ger jag mig själv lite cred. För det Är modigt att komma från en liten stad med knappt varken bilar, korsningar eller rondeller till en storstad som Oslo.
Herregud, jag vet inte ens om vi har ett ljuskryss här?

In till Oslo gick det fint. Körde lixom yttervägen. Förutom att det typ var 4 filer åt ett håll så..Ptja. . På piece of cake!
Däremot när man skulle hem…

Hamnade inte alls yttervägen jag tog in utan en väg på insidan. My lord. Hjärnblödning, storstadstrafiken Allan och hundra folket, rondeller och avfarter till förbannelse.

Man skulle kunna säga att det var en jävla tur att jag var ensam i bilen.
Talibanens ordförråd hade nog utökats på ett inte så positivt vis annars!  ;)

Idag spenderade jag dagen på jobbet. Så istället för att köra bil i Oslo serverade jag en hemskt stor mängd hungriga norrmän mat istället.
Detsamma skall jag göra om 8 timmar. Klockan ringer noll sex noll noll.
Jag längtar redan efter Morgonkaffet!
Efter en relativt lång svacka känner jag att jag är på banan igen.
Jag bröt ihop. Föll. Reste mig!
Fan, vad jag är bra!

Min tid är för värdefull för att läggas på idioter och saker som inte betyder något helt enkelt!

Imorgon skall jag berätta om 30-års kalaset. Men först sover vi lite!

Godnatt fina folket!

image

One thought on “

  1. Du är tapper du, jag skulle ALDRIG, säger ALDRIG köra bil i Oslo. Icke i mitt liv…….. Kram på dig, modiga människa.

Kommentera

