Hondjuret är på tur i Oslo…

image

I skrivande stund befinner jag mig en liten bit från norska gränsen.
30 kalas ikväll.

Jag undrar hur många gånger jag kommer köra fel. Eller krocka.
Jo, jag är visst lite nervös. Eller mycket.
Skitmycket.

Och en massa nya människor.
Andas. Andas!

Först kaffe hos morbror. Oxå i Oslo.
Meet your fears var det va!

När ni läser detta är festen igång. Jag vet att födelsedagsbarnet läser bloggen ibland nämligen! :)

Dags att höja volymen och sätta fart! Sen i vanlig ordning. Och i Norge är det helvete så dyrt att köra fort har jag hört. Så vi skiter i det!

Ha en härlig helg folket.. och hörs vi inte så har jag fastnat i Oslo!

One thought on “Hondjuret är på tur i Oslo…

Kommentera

