Med huvudet käckt placerat över knutna händer och röven i vädret.

971188_696098507095523_358424762_n

 

Jodå, det ligger lite sanning bakom bilden. Det gör det.
Internetuppkoppling och ett välutvecklat Alfons-Syndrom!
Skall bara spela lite, skall bara läsa lite bloggar, skall bara kolla den där texten till den där låten.
Och plötsligt hade det gått sju timmar…

Jobbhelgen är över och det vankas en ny vecka.
Möten – både bra och dåliga och äntligen dagisdags för liten som fick vara hemma förra veckan.

Det har blivit alldeles för lite sömn nu några dagar och den där timmen man ”missade” inatt den känns faktiskt.
Klockan är ”egentligen” bara 23 … (nu: 00,20) och det känns som att den är väldigt mycket mitt i natten!
Efter veckans ena möte hoppas jag att jag kanske kan få lugn i själen och att hjärnan kan varva ner till normal sömnnivå igen.
Det vill säga mer än 3-4 timmars sömn och inga uppvaknanden var 30;e minut.

Då skall även mina utlovade inlägg om både Min Kletfobi och Hur man raggar (eller inte raggar) komma till skott. Dom ligger i bakhuvudet och växer till sig.
Har bara inte riktigt hittat lugn och fokus!
Finns det något annat Ni vill läsa om? Hit me!

Nu skall jag snubbla iväg på trötta fötter och lägga mig. Pladask. På mage. Med ena armen under kudden, andra armen under huvudet och benen som i fosterställning.
Så vaknar jag väl om tre och en halv kvart med huvudet käckt placerat över knutna händer och röven i vädret.
Alla sover vi olika menar jag!

Natt sade jag. Nu. Genast. Inte om fem. Eller en kvart. Nu!

Jag vill ju inte riskera att inte vara mitt vanliga, extremt charmiga jag imorgon menar jag! : )

//Honsominteallsgårundernamnsomjävligtbittertantochliknandesaker.

 

Blogg 100 – Dag

4 thoughts on “Med huvudet käckt placerat över knutna händer och röven i vädret.

  1. Väldigt bra bild! Känner även igen mig i din text … sitter med min iPhone och ”ska bara”!
    Men NU är det dags. Fast klockan egentligen bara är 23.59
    God natt!

    • Skall bara – spela ett varv ord till på wordfeud. Och klappa katten. Men jag ligger i alla fall i sängen :)
      Och klockan är ju egentligen bara tio över tolv – bara barnet!
      Sov gott!

  2. God morgon!

    Hoppas du fick dig för att sova efter avslutat inlägg. :)
    Vilket gör dig till en vacker, glad och livsbejakande morgonmänniska
    denna dag! ;)
    Efter en balja kaffe eller 2 om inte annat. ;)

    Låter gott att du ska få göra bort möten som kanske ger
    dig lite mer sinnesro.
    Kommer att hålla tummarna för att det ska kännas bättre!

    Och inlägg, klart jag önskar mig inlägg.
    (Förutom de kletiga och raggtipsande alltså!)
    Låt mig veta mer om dina piercingar!
    De du har, de du kanske haft men plockat ut, och de du funderar på att göra!

    Ha en toppendag nu gumman!
    Kram från mig.

    • Åh! Bra idé! Tack gumman. Det kommer! :)
      Bra morgon – njae. Det härjar magsjuka här. Varken vacker eller glad nu. Haha.

      Men jag hoppas att Du får en riktigt underbar dag! :)

Kommentera

