And Its all over…

Söndag och ännu en helg är över.
En bra sådan.
Fredagen spenderades med hon som jag kallar min bättre hälft och hennes karl.
I min värld världens bästa människor med dom finaste ungarna.

I fredags var vi alla tre dock barnlediga för första gången sedan Berlinmuren föll.

image

Vi hamnade på lokal, tog en öl och njöt av livet.

Jag och frugan stog ute ett tag och tittade på stjärnorna. Ett sådant ögonblick när man bara håller handen, inser hur liten man är i universum och är så in i helvete tacksam för det man har!

Natten blev nästan morgon och det gjordes nästan tråkiga måsten innan vi handlade present inför dagens kalas och åkte hem till lördagsmyset.
Avslutade med en film jag sov mig igenom och plötsligt var det idag.

En febertung unge som inte alls var i form. Andra veckan av feber till och från. Imorgon blir det vårdcentralen för att kolla vad som spökar i kroppen.

Ringde och avbokade kalaset gjorde vi med. Värdparet tyckte dock att Liten kunde komma en stund trots feber och liten var överlycklig.
Dom hade ju bakat laktosfritt bara till henne med…

image

Nu står man i skogen och säljer bildelar. Fråga inte. Det är inget jag har för vana att göra.

Efter att ha missbedömt kissnödighet vs tiden tills vi kom hem fick man ställa sig i skogen och kissa. Men det är klart – det där med att känna sig ett med naturen och allt det där är ju fint!

image

Mamman skall bädda ner sig med en ny bok strax. Sedan kan vi kalla det för en more or less Perfect söndag!

Kommentera

