Fredagsfeeling och sol – hörde jag hurra?

image

Dagis lämning och vågar jag säga knappt någon storm. Hurra!
Fågelkvitter och en viss förhoppning om vår i luften!

Visa vid vindens ängar på full volym och termosmuggen med kaffe är med.

En halvtimme senare:

Hamnade vi visst på frukost hos Herr Karlsson.
Inte mycket slår riktigt kaffe från en moccamaster på morgonkvisten! Eller räkmacka för den delen!
Men den där majonnäsen folk envisas att ha på – I Dont get it!
Ännu ett kletigt tillägg i kletfobiträsket!

image

Medan männen åker iväg med en vedklyv tar jag och fyller på kaffet och slänger mig i deras soffa ett tag.

Den där tiden i månaden har kommit – igen.
Tycker banne mig att den kommer oftare och oftare.
Så vi säger hej till 38.6 graders feber, le pain och illamående.
Hörde jag penisavund någon?

Seriöst – förutom vetekudde,  dusch och en massiv mängd piller – finns det inga andra mirakelkurer?

Oh well. Det är i alla fall inte jobbhelg, solen skiner och man har pengar på kontot.
Det bådar bra!

Jag hoppas ni får en fin helg mina vänner!

image

Kommentera

