Tycker du om att få den i röven?


”Får jag fråga vad du tycker  om att få den i rumpan?”

Ungefär tre meningar efter att samma denna har frågat om en fika i solen…

 

Näjmenalltså. jag orkar inte. Är mannens hjärna verkligen så väldigt liten att sex är the one and only thing som får plats?

Skaru flörta – gör det med klass! Och kanske lite finess.
Har du inget av det så känns det änna ganska kört.
I varje fall för min del. Jag är som Inte intresserad!

Jag menar – som karl – om man viftar lite med snoppen så kommer flickorna springande?
Tror dom att det funkar så?

Är det verkligen så här man raggar now a days??
Jag vill poängtera att det inte är något fel på frågan i sig. Det är tacksamt att ni frågar lixom.
Men att använda det som raggningsreplik funkar inte! Sorry!

Lycka till vidare!

 

10013310_285489318264905_1741364711_n (1)

 

//tröttpåsnopp

 

Blogg100 – dag

16 thoughts on “Tycker du om att få den i röven?

  1. Svaret på din fråga är nej, eller kanske ja. Beror nog ganska mycket på var man befinner sig när man blir raggad på. Risken att få den torde vara sköhögt större på krogen en fredagskväll än på parmiddagen. Frågan i sig över en fika som tredje mening tyder på total brist på sofistikation och hjärceller. I bland skäms man för sitt eget kön……..

  2. Vi män är inte alla lika. Jag tror lite för många män som du säger snöat in på sex, och om man en gång fastnat i sextanketräsket så kan det säkert vara svårt att på egen hand klafsa ur det. Det kräver att man träffar tillräckligt mogna människor under längre tid som sträcker sig längre bort än jakten på kropp. Dissa hårt – och förklara vad som får de här personernas ord att framstå som klibbiga illaluktande ord som fastnar på näthinnan och bidrar till hela manlighetens dåliga rykte.

    • Tycker det är märkligt att när man faktiskt inte ger något gensvar att det kommer nya och likadana förfrågningar gång på gång. Och ja, kanske är jag bitter men jag tycker att majoriteten av män är där. Oavsett hur mycket man förklarar! *ler litr*
      Hopplöst släkte?

      Krya på barn och passa på att få spelat lite tv spel nu! :)

  3. Vilket pucko! Men som sagt, han är inte ensam. Män är konstiga. Dom tror att snoppen är det centrala. :p Stackarna ;)
    Kram och puss ♡

  4. Hahahahahaha, underbart, absolut underbart!!!
    Han skulle ha hållit sig till sin fråga om en fika i solen.
    Åtminstone ett tag till! :)

    • Man kan säga att han hade vunnit mer på det ja! Haha!
      Bör det komma ett inlägg om hur man raggar efter detta? ;)

        • Det blir jag glad över att höra gumman! Väldigt glad! :)
          Och jag skall fundera när jag lägger mig på -hur- öppen jag skall vara :p
          Kram på dig gumman och sov gott!

Kommentera

