Jag låter raggsockarna vara på…

Dagen har rusat förbi.
Möten med myndigheter. Ännu ett besök på Bvc och en spontan kaffedejt hos vännerna så barnen fick leka lite.

Trots att man gick upp innan sex imorse har dagen inte varit sådär alldeles för lång men aningens seg.
Tyckte väl att det kändes konstigt igår och återigen hade man ju dragit på sig feber. Den har kommit och gått senaste par veckorna.
Vet inte vad den vill. Eller mest – varför den vill. Men det är drygt att vara halvkass.
Hellre helkass några dagar en halvkass länge!

Så ikväll blev det att totalslöa framför burken en liten stund. Strax kallar sängen.
Och tur är det väl att den ropar för min röv säger snart upp sig.
Det har blivit x-antal mil i bilen de senaste två dagarna.
Rövbenet som vi diskuterat tidigare vill fortfarande inte vara med om det här sittandet i för långa stunder. I alla fall inte i bil/på köksstolar/datastolar.
Då blir den aggro och värker. Dunk, dunk, dunk känns det inuti.
Jävla röv – kan man ju säga!

Imorgon – Melodifestivalen.
Tänker försöka kidnappa bästis. Ta ett glas vin. Håna konceptet och låtsas att skiten suger fet, svettig kamelpung samtidigt som man i smyg. Väldigt i smyg njuter lite av.
För det Är ju faktiskt lite av en tradition. Till trots för att det återigen suger ganska mycket på senare år.
Vad hände med den Riktiga schlagern?

Nej, mina vänner. Det här är ju varken kul att läsa eller att sitta och ordbajsa ihop. Men det var ju det där med ett inlägg om dagen i hundra dagar. Heh.
Ordbajs it is. Ikväll i alla fall!

Nu tänker jag klä av mig  NAKEN och skutta med graciösa svanhopp rätt i säng!

Ok, ok – Jag låter raggsockarna vara på. Så jag inte skrämmer bort Er totalt här!

…Och vi hörs imorgon!

 

 

082bc015e6f00936885ea6826ef95460

 

//Blogg100 – Dag 6

4 thoughts on “Jag låter raggsockarna vara på…

  1. God morgon!
    Och hoppas den goda sömnen har tagit bort samtliga spår
    av sjukdom!
    Hehehe, jag brukar också hoppa lite sådär smågraciöst naken mot sängen.
    Utan sockar dock, kanske borde behålla dem på jag också, så jag
    inte chockar någon så allvarligt att de få men för livet.

    Och ikväll, ja då är vi två som dricker något gott och hånar
    spektaklet på tv!
    Och som i smyg sitter och både dansar och nynnar med.
    Inombords alltså.
    För nej, endast under tortyr skulle jag erkänna att det finns en
    hel del bra musik dolt bland all den dåliga musiken.

    Ha en toppendag och en lika toppen kväll.
    Utan feber, men med vin.

    Kram tjejen!

Kommentera

