Oh, how I am smart!

1964688_277736352373535_979184168_n

Så blev det gjort. Efter mycket om och men.
Inte lika mycket färg överallt som övriga gånger och den här gången lär det nog inte dröja mer än ett par dagar eller så tills jag kan ha håret uppsatt utan att se ut som en smurf. Igen.
Framsteg mina vänner, framsteg!

Och ptja, nu är kanske inte efterbilden någon höjdarbild men jag ser i alla fall mer svart än blond ut i toppen.
Håller jag bara käft borde jag vara safe kan tyckas!

 

1964304_277825919031245_1084832294_n

 

Klockan har hunnit att bli mycket och det är dags för kvällens omgång av Candy Crush innan vi sluter ögonen.
Highligt of the day!

Imorgon då? Torsdag. Vi är lediga. Kanske en picnic vid havet om vädret tillåter. Annars blir det väl allmänt hemmafix.
Är sugen på att möblera om. Det var alldeles för länge sedan nu!
Sedärja .. då bestämmer vi nog det. Ommöblering it is! Oh, how I am smart!

Ombyte förnöjer.

Och gräset är alltid grönare på andra sidan?

Och med det önskar vi en god natt!

 

2 thoughts on “Oh, how I am smart!

Kommentera

