Vi lever, roas och räds…. Typ så.

Livet fortlöper. Precis som vanligt. 
Till trots att saker är upp och ner. Kan man säga så? Det är egentligen inga förändringar alls. Samtidigt som det är hemskt mycket som förändras just nu.
Vi lever, roas och räds. Ungefär så.

Vi äter middag med vänner. Vi har sleepover party´n. Vi åker till Ikea och köper tulpaner och äter köttbullar.

I bakgrunden hör jag Plura och Mauro sjunga. 
And it somehow touches something deep inside.

Imorgon är det dansskola igen och idag har Talibanen fått hål i öronen. 
Min älskade lilla, stora tjej som nyss landat i den där 6-årstrotsen. 
Giv mig kraft… och kanske en flaskborste till öronen, en valium och en tvångströja. Osäkert på vem som skall ha vad dock :)

Bild

Bild

 

Och ja, självfallet avslutade vi kvällen med Mello. Även liten Taliban som egentligen brukar sova då. 
Men hon älskar det och jag tycker att det är helt ok med tanke på att vi faktiskt inte behöver gå upp någon speciell tid alls imorgon. 
Hon skall väl oxå få lite .. jag tänkte säga kultur. Men det är väl ett som är säkert och det är man inte längre kan kalla Mello för kultur. 
Mest skräp om jag skall vara ärlig. 
Jag och Talibanen hejade på dom i tvångströjor. Så har vi det sagt.

Nu är det dock dags att svepa det sista kaffet, ta den sista ciggen och släpa med sig candy crush och kattkräket i sängen. 
En ack, så bra lördag!

Och för Er som undrar ang. mitt årliga dissningsinlägg av Alla Korkade människors dag – Det kommer! ;)

 

 

2 thoughts on “Vi lever, roas och räds…. Typ så.

  1. Åh men vad gulligt att hon fått hål i öronen!
    Jag kan tänka mig att hon är nöjd och stolt! :)

    Låter som ni hade en bra lördag.
    Och nu hördu, har måndagen du eftersökte äntligen kommit.
    Hoppas helgen varit uthärdlig.

    Kram på dig.

    • Ja, hon är både nöjd och stolt i massor! :)
      Dock vill hon inte riktigt snurra på örhängena … (men efter att jag sade att man var tvungen att kapa av örat på henne om örhängena fastnade så snurrar hon så fint så :p)

      Helgen var nog ok. Det är flera dagar sedan.. *ler lite* Jag hoppas allt är ok med dig och att bilen snart mår bättre!
      Kramen!

Kommentera

