Och det känns… likadant.

image

Här sitter jag och väntar.
Utanför vårdcentralen på att en vän skall bli färdig.
Han var snäll och frågade om jag behövde in och handla och Ptja,  why not?
Har inte varit utanför skogen sedan i fredags så det kändes ok att få se lite folk idag. Om än på avstånd.

Ett år äldre idag. Samma visa. Känns ingenting. Om man inte ser till påsarna under ögonen som gått från sådana där små man packar frukt i till sådana man har i soptunnor.
Oh well. Borde kunna kategoriseras som modern kvinna nu. Om nu det är något att eftersträva?!

image

Morderen kom i alla fall över på en snabbfika innan jobb igår och vi fick ätit lite tårta och druckit kaffe.
En tröja fick jag med minsann. Så hemskt tacksam!

Och så firar man födelsedag i skogen.
Kort och intensivt.
Resten av dagen spenderade vi med olika pyssel och candy crush.
Är det födelsedag så är det! :)

image

Resten av kvällen spenderade vi med att ta fulkort. Och ett par goskort.
En saga och 10 nattningar senare kunde jag äntligen krypa ner under en filt och kolla på Ghost Whisperer Och Sex and The city.

Så nu skiter vi i det här tramset och låter ålder vara osagt helt enkelt. Det är ett år till nästa gång!

Och precis i det jag skulle avsluta det här inlägget med något klämkäckt så ringer dom från dagis.
Liten, slö, slapp Taliban vill inte leka. AKA något är fel!

Det blir en maratonrunda på Ica för att köpa sjukmat och sedan hämta liten. ♡

Nu hoppas vi att föraren av bilen blir klar snart!

4 thoughts on “Och det känns… likadant.

  1. Ett år äldre?
    Idag? Hur kunde jag pricka in denna dag?
    Vill härmed lämna ett enormt grattis från de småländska skogarna och jag hoppas din dag varit finfin.
    Kram kram

  2. Gott att du blev intensivfirad!
    Och att du kom utanför skogen för lite mingel med delar av Sveriges
    övriga befolkning.
    Att lilltjejen blivit dålig är ju lite sämre.
    Men ni verkar ha haft en mysig dag trots att hon inte är riktigt kry,
    Ha en härlig kväll.
    Och ja, jag ser fram emot dina ord.
    Omän du inte lyckas sätta dig ner och skriva till mig just ikväll.
    Jag kommer att sluka dem när de väl når min inkorg.

    Kram på dig.

Kommentera

