Tyst unge och total lycka…

image

Fantastiska Disney on Ice levererade även i år.
Detta var dock inget jag tvekade på.
Artisterna var i vanlig ordning vansinnigt duktiga och kostymerna to die for!

Ungen var trollbunden. Älskade det. Varje sekund. Mesta delen av showen stod hon upp och dansade/diggade med till musiken.
Min lilla fina tjej!

”Mamma, jag fick en sådan varm och god känsla i magen när Ariel blev pussad av prinsen och allt blev bra igen”

För sådan är hon. En sucker för happy endings precis som mor sin.

Sedan är det ju – inte billigt därinne. Så är det ju. Men det är den där ena gången om året när man betalar hundra kronor för popcorn och 200 kronor för en lysande, roterande snurra.
Whatever makes You happy baby!

3 generationer avslutade på Peppes Pizza innan vi körde hem bland massa virvlande snöflingor.
Halt och dant men hem kom vi.

Mor och Taliban somnade samtidigt. Lyckliga efter en lång men väldigt fin dag!

Jag håller med Talibanen…

”Mamma, jag skulle önska att varje dag var såhär”

image

2 thoughts on “Tyst unge och total lycka…

Kommentera

