Min ledsna blivande ex-man?

Jag visste egentligen att jag inte  borde postat det föregående inlägget om min lilla hemliga låda med fotografier.
Men jag kunde verkligen inte låta bli!
Men sedär – det bet mig lite i röven minsann?!

Vem är Du min blivande ex-man? Min ledsna ex-man dessutom?
Herregud, vad har jag gjort dig för ont då? Eller var det du som lämnade mig?
Vem är du?

Eller är du helt enkelt ledsen för att jag har bilder på din .. dina … kroppsdelar?

Jag har lite andnöd här.
Mig veterligen läser ingen av mina gamla flammor bloggen?

Jaha… time to step up Ledsna man.

//Kärringmedandanihalsen

usch1

18 thoughts on “Min ledsna blivande ex-man?

  1. Hehehe, ajdå, någon som reagerat? :)
    Själv fnissade jag så min kvällsmåltid höll på att fastna i halsen och
    orsaka en nära-döden-upplevelse. ;)
    Så jag är glad över att du postade inlägget, och jag är lika glad
    över att jag faktiskt överlevde att läsa det.

    Kramar från Skellefteå, där det klappas händerna i förtjusning över
    att läsa detaljer i ditt smaskiga liv!

    • Haha!
      I am so happy to please! ;)
      (även fast min mening inte var att ta livet av dig med kvällsmaten) :)
      Och ja, jag vet att mina läsare brukar uppskatta dom här inläggen… men så är det ju lite – HUR mycket skall man outa egentligen?
      Hur privat/inte privat och allt det där.
      O andra sidan – ärlighet varar längst. Så det kommer nog några fler sådana här inlägg :)
      Varm kram från Söder !!

      återigen.. glad att jag fick dig att skratta! :)

  2. Du hade din chans men u blowed it liksom ;)
    Hur ska du reda ut att hitta alla från lådan när du inte ens kan gissa en ;)
    Finns det inte bara en man för dig ;)
    Är ju inte så hemlig så du får en led tråd som du inte kan missförstå ;)

    :

  3. Hihi, det här blev spännande. :)
    Jag sitter och proppar munnen full med popcorn och följer tråden här, :)
    (Jag önskar jag proppade munnen full med popcorn, jag låtsas att jag gör det
    om inte annat.) ;)

    • Haha! DU – Inte ett dugg roligt längre. Jag är skadat nyfiken och håller på att få ett litet bryt här! ^^
      Pass over those popcorns plz :p

    • Köp egna!
      Och jag misstänker att det finns två. Den andra läser INTE min blogg.
      I sådana fall blir jag nog fan nästan religiös.
      Om jag säger Wish you were here – vad säger du då?

    • Näe. Nu är jag mest less och grinig. Antingen säger man vem man är eller så håller man käft och skiter i`t.
      Det här är bara tröttsamt!

Kommentera

