Och det här med att vara mindre sur i 2014 tror jag kanske vi ger fan i eller?

Det känns som att jag får lämna Er med en liten bilddrop från de senaste dagarna.
Har antingen suttit i en bil eller inte varit hemma.

Och Jesus, så skönt det är att komma hemifrån.

För nu har minsann dom fantastiska byggjobbarna grävt av vattenslangen med. Eller ja, grävt hål på.
Vi kan ju fetglömma att både duscha, tvätta och diska på ett tag.
Det suger. Så in i bomben!

Om jag är trött på att bo i skogen och leva lantliv alá 1800-tal?
Så in i hela jäfla norden!
Tycker jag (vi) har varit starka som levt här utan drickbart vatten i ett och ett halvt år.
Det får änna räcka nu!

Jag vill ha civilisation. Jag vill ha vatten! Normala strömräkningar.
För det här mina vänner – det är fasen inte ok någonstans.

(och det här med att vara mindre sur i 2014 tror jag kanske vi ger fan i eller?)

Men här får ni i alla fall lite vackra bilder från promenader/utelek och bilfärder!
Enjoy.

 

vinter1

vinter3

 

Kommentera

