Gissa snoppen?

Alltså… Jag har grunnat länge på om jag borde eller inte borde publicera det här.
Ens skriva det för mig själv. För jag inser ju någonstans hur det låter.
Och vi kan väl helt enkelt börja med att säga att:

Jag har ingen skuld i det här.
O – skuld. Noll skuld. Jag var inte med. Det bara blidde så!

Jag håller på att rensa i datorn. Jag fick nämligen en extern hårddisk i julklapp.
Väry fiffigt. Jag som har tusentals bilder. På allt och inget.
På Verkligen Allt och inget.
Dessa bilder ligger överallt. På datorn, på skydrive, på usb-minnen och på telefon.

När man börjar gå igenom allt blir det ganska mycket och många, många år.
Och man kan säga att det runnit mycket vatten under broarna.

Men det jag undrar är – Alla dessa eh – mindre påklädda kroppar? Vem tillhör dom?
Hur har dom hamnat hos mig? Alla dessa bilder på … ja … olika kroppsdelar.
Vi behöver inte säga ansiktet.

My god, vad jag har rodnat under denna processen.
Jag vet ärligt talat inte riktigt hur det har blivit såhär? Varför har jag så många sådana?

Vad skall jag med dom till?

Jag funderar lite på att göra ett kollage? Eller kanske ett sådant memory typ. Para ihop rätt ansikte med rätt kroppsdel? (gissa snoppen?)
Har Ni några andra bra förslag?

Men hedanefter – Ni som gärna vill skicka bild på Era kroppar eller ev. kroppsdelar.
Skulle ni kunna passa på att ansiktet är med? Eller ett separat foto med ansikte så jag kan lägga det i samma mapp.

Så, vad gör jag med alla kort nu?
Det här blev nämligen jättesvårt!

Mvh

//Svårt nyfiken

sex
bild tyvärr lånad från google och ingen jag fått privat…

 

9 thoughts on “Gissa snoppen?

  1. erkännas bör att även jag hade en samling sådana bilder he he he, jag, vuxna människan, mitt i livet och har…. hade en mapp sådana bilder, all världens snoppar.. jo, jag chattade worldwide, inte nationellt. tror siten hette Highfive

    Kram

    • Haha. Vad underbart!
      I de lugnaste vatten och allt det där ^^ Tror nog att det är fler än oss som har en sådan mapp. Men som inte vågar erkänna det! :)
      Hoppas att allt är bra med dig annars!
      Kram!

    • Det är nu jag börjar att bli slightly paranoid. Eh.
      Jag kan säga att ditt namn är nog det som förbryllar mig mest… trodde inte jag hade någon blivande ex man?
      Hilfe? :o

  2. Ping: Min ledsna blivande ex-man? |

Kommentera

