Dubbla känslor…

1502007_261918180622019_930481516_n

Så här såg det ut under hela våran hemresa.
7 timmar.
45 mil.
Det speglade onekligen mitt humör kan man säga.

Det är det där med när man har haft det så fantastiskt bra i några dagar.
Semester. Människor man älskar.
Ett ställe som känns ungefär som hemma. Där man får vara som man är utan några som helst krav.

Då känns det lite tungt att åka hem till allt det där som innebär vardag.
Till trots att man har alla dom där fantastiska målen och tankarna när det kommer till det nya året.

Jag är pepp. Jag är motiverad. Jag känner att det Kan funka.
Jag Vill verkligen att det skall funka.
Jag har dessutom de mest fantastiska människor runt omkring mig som tror på mig.
Så visst är jag glad!

Och jag vet att vi ses igen. Förmodligen till midsommar. Men just nu känns sommar jävligt avlägset och jag hatar att säga hejdå.
Det skaver lite i hjärteroten.

Jag får väl försöka bädda in minnena varmt i hjärtat och tänka att tiden går fort.
Men lätt är det inte.

Medan vi väntar försöker vi tänka så här:

 

993472_10151806713672172_1838253598_n

 

Kommentera

