Fotokalender från Fuji.

Beställde ju som bekant en fotokalender till morderen med bilder på barnbarnet.
Like every year. Från Fuji.

Har tidigare år provat än mängd olika företag och däribland Fuji men minns ju aldrig vilket jag har varit mest nöjd med.

Men damn, så nöjd jag blev i år. Suveränt!
Att jag sedan missat lite och tydligen inte har koll på storlekar är en annan femma.
Kalendern var svinstor. Men ack, så väldigt fin.
Nu måste jag visst beställa en egen till mig själv. Fast med lite andra bilder.

Är ni många som kör med väggkalender eller är det bara jag som fått för mig att det börjar dö ut lite?
Att folk numera skriver upp allt i mobilen?

Jag tycker det är fint med väggkalender. Lite mer personligt. Även fast jag självfallet måste skriva upp allt i mobilen.
Och helst ha en sådan där fin och speciell från Personligalmenacka med.
Man kan aldrig anteckna nog. Speciellt om man har guldfiskminne.

Såhär blev resultatet av kalendern till morderen:

kalender

4 thoughts on “Fotokalender från Fuji.

  1. Vem blir inte lycklig över att få en sådan personlig gåva.

    jag kan inte vara utan min väggkalender, jag använder mobilen till mycket men inte till att föra bok över nödvändigheter, tänk om man blir av med mobilen

    • Precis min tanke. Dessutom gillar jag det där handskrivna. Tycker att det är mysigt på något vis :)
      Och ja, mamman blev jättelycklig.
      Och jag har nu beställt en egen till mig själv :) Kunde inte låta bli!
      Hur var din jul??

  2. …. Och om man inte har barn? Vad förgyller man en sådan med?
    Jag tycker att sånna almanackor är fantastiska! Speciellt eftersom att jag försöker vara duktig på att skriva upp det på mobilen MEN kollar aldrig upp det eller typ snoozar bort det istället… O du härliga teknik!

    Hur mycket fick du betala för en sådan??
    Kanske kan vara en extrem crazycatlady?

    • Jag betalade 168:- för min. Fick den igår. Superfin!
      Och den pryds av vänner, av Göteborg och av Taliban. Och det är väl klart att man kan vara en crazy cat lady!
      Vad är det för fel på det? Go go go! :)

Kommentera

