Sur då ja…

Stressen. Stressen över paket, julbak och korkade människor.
Eats me.
Och jag misstänker blödarsjuka på g för jag fräser värre än …ja, vad det nu är för ilskna djur som fräser helt enkelt.

Jag vill ta med Talibanen på semester. Långt bort från allt. Till något varmt land där vi kan bara vara och rå om varandra en vecka. Thats all I need. Semester från verkligheten. I synnerhet mänskligheten. I alla fall vissa delar av den.

Imorgon vankas jobb och dagis igen. Taliban ser fram emot lussefirande på måndag och mamman. peppar mentalt för att vara jävligt social och trevlig.
Ja, jag säger då det… Vad gör man inte för dom där små liven.
Oh shes gonna pay me bigtime om några år ;)

Nu – somna till film på paddan. Hurra för dagens teknik!

3 thoughts on “Sur då ja…

  1. Jag pendlar hej vilt jag.
    Ena sekunden stress värre än tusan och nästa njutningsfull advent med juldofter och mysljus.
    Scary typ…
    Klart att man laddar om och gör allt för de små…. :) Hoppas de kommer ihåg det när man själv är gammal och grå eller nått… ;)
    Ha en fin onsdag!

    • Haha.. Tror du verkligen att dom kommer ihåg det? ;)
      Jodå, det tror jag nog faktiskt..Det är nog värre när dom är i tonåren… Din W är ju snart där minsann! :)
      Hur känns det egentligen? :)

      Och hur går det med stressen?
      Ha en fin Lucia imorgon nu!

  2. Plocka ut det som är allra viktigast just för er och skit i hur alla andra har det? Den taktiken gör i alla fall mitt liv jättemycket enklare. =)

Kommentera

