Den där stressen ja!

 

Så var det, det där med att vara snabb igen då. Julklappar. Den eviga stressen varje december!
Det spelar ingen roll hur hårt jag försöker printa in att: Nästa år, då skall jag vara ute i så väldigt god tid.
Då skall det minsann inte stressas. Alls.
Jag skall ha med mig hjärnan när jag är ute och handlar. För vem vet när man ramlar över den perfekta julklappen.
Nämlisch! Kan ju vara i mitten av maj redan, vem vet?

Har det funkat tror ni? Har jag ens en Liten julklapp klar? Niet! Inte ens en liten.
Har faktiskt inte ens en tanke på vad jag kanske skulle vilja/borde ge.
Inte ens till Talibanen – med tusen önskningar.

Eller ok, jag ljuger. Jag beställde en julklapp igår. Den som jag varje år är säker på.
Till morderen. En väggkalender.
Himla fint. Såklart med bilder på Talibanen.
I år beställde vi den från Fuji. (eftersom jag aldrig minns vart jag beställde föregående år)

Detta är några av korten som kommer pryda kalendern…

 

kalender11

 

Så då var den klar.
And the rest is left. Jag känner att jag börjar hyperventilera lite.
Bra ideér någon? Anyone?
Som inte innehåller trisslotter, strumpor och en ev. ful slips?
Hit me!

Det skall vara speciellt, fint, eget – och framför allt billigt. Helst jättebilligt!
Jomenja… kom igen! Hjälp mig!

Kommentera

