Ibland skaver det sönder mig, men snart är vi hemma…

E och E

 

Göteborg here we come! Äntligen, äntligen! Som vi har längtat.
En liten tripp till skogen och bonusfamiljen på fredag, barndomsvänner på lördag och sedan ett möte med godingen på bilden ovanför på kvällen.
Det kommer bli fullspäckat av kärlek det är ju ett som är säkert!

Hej, mina människor vad jag har saknat Er!

Det skall bli skönt att andas lite avgaser igen. Att kunna gnälla över att det är trångt på spårvagnen.
Att sitta och skvallra med J över ett glas rött och att få kunna blicka in i E´s vackra blick.
Vi skall gosa hundar, mysa framför öppen brasa och andas in allt det där som fattas oss.
Och kanske träffar vi den där blonda, långhåriga vackra saken som lärde Talibanen att titta på märkliga barnprogram från andra länder med.
Man kan bara hoppas!

Tanka lite ny energi.

Jag längtar till allt det där som var hemma. Så mycket att det ibland gör ont! Ibland skaver det sönder mig.
Ibland vet jag inte vart hemma är.

Det är väl så det är det där med att vara rotlös! Ständigt på drift.

Men imorgon känns det som att vi åker hem. Dit hjärtat stannade kvar.

Äntligen.

Snart hemma!

 

Kommentera

