Har jag komplex för liten …Snopp?

 

Det är lite spännande att kolla vad Ni sökt på för att hitta hit.
Jag säger såhär – En del av Er måste ha hemskt snuskig fantasi.
Eller så måste jag kanske börja kolla igenom  vad jag egentligen skriver här inne lite bättre?!

Kvällens höjdpunkt – och tillika chock var när detta kom på min ”wall” på facebook.

 

josefin

”Googlade på ”liten kuk” och då dök detta ansikte upp..”
//J

 

Hur skall jag tolka detta? Är det mig eller kvinnan i fråga som behöver lite nya … tankesätt? ;)

Jag försökte hitta den själv men icke.
Dock hittade jag några bilder på Lady Dahmer. Då kändes det plötsligt lite mer ok!

Men jaha. Liten Kuk?

Vad skall jag göra åt detta nu då?

 

Mus eller man – Ja, det kan man ju verkligen undra!

Kommentera

