Naken – med dinglande, dallrande kroppsdelar … över en kanna te!

 

Jag måste prata lite till om Hollywoodfruarna. Om Maria Montazami. Jag bara Måste.
Lufta en tanke…

Maria gav en present till sin man Kamran i ett avsnitt av Hollywoodfruarna. En present för att visa sin uppskattning och hur mycket hon älskar honom.  Presenten var en tekanna. Som visslar när vattnet kokar.

Först kopplade jag inte. Mer än att det är väl gott med te. För det är det ju. Ett bra substitut när magen inte klarar mera kaffe.

Maria förklarade att det fanns ännu en tanke till: När tekannan visslar så ser hon framför sig hur dom kommer springande från varsitt håll och möts i kärlek över te´et. (tänk om dom krockar tänker ju jag?)
Ungefär så! Fin tanke. Jättefin tanke.

Jag vill ibland tro att jag är romantisk. Väry romantisk. För det låter ju hemskt gulligt. Och jag Vill verkligen vara sådan … gullig och romantisk och allt det där.
Men om vi nu är realistiska? Hur tror ni det hade sett ut i verkligheten? Efter låt oss säga ett par veckor?

 

Scenario:
Tidig morgon. Hon går upp. Zombiemode. Naken. Dimmig blick.
Kommer fram till spisen. Röker. Väntar på att vattnet skall koka.
Och plötsligt piper det ur tekitteln.

Lika naken som han föddes kommer maken/mannen. Man är morgontrött. Man trängs.
Båda sträcker sig efter tepåsarna samtidigt. Någon kommer åt tekannan med naken hud. Det bränns.
Någon skriker.
Det var den morgonfriden.

Man står där som korvar utan skinn. Dallrande, sömnvarma och En som blivit bränd. Där står dom Hud mot hud.
Man kan ju bli irriterad för mindre vid den tiden på dagen.Så väldigt jäfla romantiskt! Eller?

Och vet ni hur väldigt dum man ser ut naken? (I alla fall många av oss) Och är man redan irriterad och morgontrött så är väl inte en dinglande penis det man helst vill se. Inte jag åtminstone. Eller håriga ryggar.
(akta min temugg så du inte fäller i den!)
Men Guuud, så mysigt det är att dricka morgonte tillsammans. Eller?

Ok, ok… Man kanske inte är naken. Men Om?
Och även Med kläder låter projektet dödfött. Man är återigen morgontrött och grinig.
Det skall trängas, det skall kanske till och med pratas. VEM pratar frivilligt med någon innan klockan nio på morgonen.

”Jag älskar dig” finns inte i mitt vokabul innan klockan 11.00.
Men det är ju jag det.
Ni kanske är annorlunda. Ni kanske gillar att trängas. Nakna. Med Era dinglande, dallrande kroppsdelar.
Och då är jag glad för Eran skull! Och jag hoppas verkligen att Era morgnar fortsätter att vara vackra och Romantiska.

 

dallrig

…google…

 

Förresten… Är det någon som smakat det nya teet med smak av blåbärsmuffins?

2 thoughts on “Naken – med dinglande, dallrande kroppsdelar … över en kanna te!

  1. hahahah ^^

    alltså, blåbärsmuffins-teet är FAB! mn caramelteet är ännu bättre, testa båda hihi!
    Jag är ju temissbrukare…

    • Caramel håller jag mig borta från – Det måste vara extremt sött och jag vill helst inte ha det så jättesött.
      Så jordgubb går oxå bort. Och vanilj. Är blåbärsteet oxå väldigt sött kanske?
      Men Jenn – temissbrukare? Kanske detta är något för dig och flickvännen? En visslande tekittel på morgonen? ;)

Kommentera

