Im sorry if I hurt you…

image

Jag fick det här på facebook…
När jag läste det nästan ett dygn senare blev jag glad, fick prestationsångest och kände mig sådär väldigt… vanlig.

Vad har jag att tillföra?

image

Ikväll fick jag detta…. och jag fick ännu mer prestationsångest.
VAD HAR JAG JAG ATT TILLFÖRA?

Sedan insåg jag att det är min klantighet ni skrattar åt. Att mina något högst icke konventionella tankar får er att dra på smilbanden… och jag tror jag nöjer mig med det. Jag är ju lixom Bara jag…

Sedan har jag i och för sig ett confession to make…

image

Ja,  jag skall ta bort det. Snart!

Jag skall!
Precis som att jag skall kratta ren gräsmattan imorgon,  börja träna och inte skrämma Talibanen med att ansiktet ”fastnar” om man gör grimaser!

Förlåt. Jag skall bättra mig.
Stay with me!
Vi skall ju snart diskutera snön och allt det där!

Kommentera

